Pepparkakshus

Ligger LITE efter med mina inlägg vill jag påstå...
Jag hade lovat Nelly att vi skulle göra ett pepparkakshus i år.
Tänkte först att vi skulle göra ett själv men insåg att det nog var bättre att köpa ett. Har aldrig gjort nåt förr så vi skulle träna på ett "färdigt".
Köpte ett som var i typ tusen bitar när vi öppnade förpackningen..:-(
Letade och letade och fann till slut ett nytt på en affär! De blev visst slutsålda ganska tidigt.
Lite pyssel var det allt att få till det tycker jag.
Missade att lämna plats för skorsstenen så den får sitta löst på godiset.
Nelly ville absolut inte spritsa kristyren så det fick jag göra. Hon satte dit godiset och silverkulorna istället.
Faktiskt så tycker jag att det blev rätt fint tillslut!:-)


Kommentarer
Postat av: malin

jättefint!

2012-01-05 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0