Tacofisk (Glutenfri)

Jag har hört namnet men tyckt att det ska vara en skum kombination.
Blev dock sugen att prova tillslut och det ångrar jag inte!!!
Jättegott och det tyckte även de andra 2 i familjen.:-)
Kommer absolut att göra den här maten fler gånger, Nelly åt inte ens potatis till.;-)

(Titta inte allt för noga på bilden.....);-)



Ingredienser:
 
400 g torsk eller annan vit fisk
1 tsk salt
2 dl vispgrädde
1/2 dl standardmjölk
1/2 dl tacosås, medium
2 dl riven ost
15-20 tortillachips

Gör så här:

Sätt ugnen på 225°. Tina fisken om den är fryst. Salta fiskfiléerna. Lägg dem i en smord ugnssäker form. Blanda grädde, tacosås och ost. Häll över fisken. Krossa chipsen och strö över. Stek fisken i mitten av ugnen ca 25 min. Servera med kokt potatis.


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ungefär som jag gör då men jag har inte tortillachips på.

2011-10-20 @ 21:59:38
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0