Haft fullt upp ett tag..

Dottern har varit sjuk och så har vi varit "hem" till mina föräldrar och sovit över 2 nätter i början av veckan.
Sen har det varit fullt ös, vi har varit på 20-års kalas bland annat.
Det har ju oxå varit en del att göra inför denna dag.;-)
Idag är det nämligen min älskade dotter Nellys födelsedag! För fyra år sen vid den här tiden var lustgasen min bäste vän.;-)
Den smärtan var den värsta men oxå den bästa!

Nä nu ska jag inte skriva mer om det, kan bli långt då.;-)
Istället ska jag försöka göra mig tid att lägga in recept och bilder som väntar på att bli publicerade.
Har även tänkt hinna fixa lite julgodis och ett pepparkakshus till veckan.:-)

Kommentarer
Postat av: Kjersti

Hej! Hamnade hos dig av "misstag" när jag letade efter en annan glutenfri blogg, men lägger härmed till dig i min Favoritlista. Vi "glutenbloggare" måste ju hålla ihop, eller hur? Kika gärna in hos mig också när du har lust och tillfälle. Ha det bra! Och grattis både till lilltösen och dig!

2011-12-18 @ 21:01:13
URL: http://kjerstismatochprat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0