Tiden....

Tiden räcker inte till just nu...
Måste prioritera och då får bloggen lida.
Jag längtar verkligen efter att köra igång igen!
Men nu när jag jobbar heltid och har lång restid så är det lite knappt om tiden...
Har ju en hel del annat att ta hand om och så vill jag ju ha tid med mitt älskade barn i första hand så klart.
Ska försöka få till nåt inlägg då och då i alla fall...

Hoppas att ni inte tröttnar...
Men det ser det inte ut som på läsarantalet än iaf.:-)

Ha det så gott allesammans så länge!!

Kommentarer
Postat av: Marketta

Såklart så måste man kika in då och då för att se om du hittat på nåt smarrigt.



Fast jag skall nog låta bli och göra nåt smarrigt på ett tag. Det smarriga har en dålig ovana och visa sig på vågen ;) .

2012-03-29 @ 00:05:52
URL: http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0