Jag har blivit nominerad!

Jag har blivit nominerad för första gången i mitt liv!;-)
Det gäller att jag ska skriva 7 saker om mig själv som inte så många av mina läsare känner till.
Den som nominerade mig var Glutenfria Muminmamman som har en jättebra blogg med glutenfri mat och bak.
När jag skrivit om mig så ska jag nominera andra bloggar som jag följer!

7 saker ni (kanske) inte visste om mig

1. Jag gillar ordning och reda men är helkass på att ha det.

2. Jag bor med min sambo och vårt gemensamma barn på 4 år.

3. Jag har diabetes och celiaki, även en tarmsjuksom som jag inte vet så mycket om.

4. Är verkligen jättenervös när jag lägger upp mina inlägg och blir ändå mer nervös när jag ser hur många som
faktiskt är in på den här bloggen!

5. Jag har 2 fobier och de är riktigt jobbiga... Den som jag levt längst med är min stora ormskräck.. Den andra har kommit med åren och det är magsjuka/spyor..

6. Jag och min syster hängde väldig mycket hos farmor och farfar när vi var små. Där fick vi mycket gott fika och god mat. Men det bästa av allt. Vi fick exprimentera i köket och farmor tog alltid hand om all städning och diskning..
Aldrig blev hon sur eller irriterad på oss.

7. Jag tycker att andevärlden är väldigt spännande och tror själv att jag har ett så kallat "sjätte sinne" ibland.

Det var lite oviktig vetande om mig!;-)
Nu är det minsann min tur att nominera!!


Jag nominerar

Kryddburken

Gottegrisen

Systrar af socker

Kök Sotaskär

Hoppas nu att ni kikar in här och ser detta!
Trevlig helg på er alla, nu ska jag försöka sova för imorgon är det Tupp-partaj här hemma!;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Å, vad kul med en sån utmaning! Vi antar den förstås, måste bara fundera lite.... :)

2012-03-03 @ 16:47:11
URL: http://systrarafsocker.blogspot.com
Postat av: Therese - Glutenresan

Hihi, jag gillar också ordning och reda men är urkass på att ha det :)

2012-03-14 @ 12:31:40
URL: http://teatravel-glutenresan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0