Mat för livet-mässan

Nu har jag varit på Mat för livet-mässa!

Wow! Massa gott att smaka på.:-)

Jag köpte en hel del produkter till mässpriser plus att jag fick en del grejer till bloggen!
Jättesnällt av utställarna!
Är fortfarande lite sur på mig själv att jag inte köpte mer saffran som var billigt.
Köpte endast 2 paket och dem tod slut redan dagen efter...;-)

Nu MÅSTE jag ta mig mer tid till bloggandet, saknar det mycket men det är så mycket annat som oxå kräver min tid.
Lagar mat och bakar gör jag ju fortfarande!
Blir dock mer snabblagad mat nu när jag jobbar heltid, pendlar rätt långt plus att jag inte har någon sambo.
Bakningen har det blivit mindre av på grund av att jag har så himla liten frys.
Är ju van att ha haft en stor frysbox ända sen jag flyttade från mamma och pappa.
Funderar på om jag ska kika efter ett litet frysskåp och klämma in i ett hörn i vardagsrummet...

Efter mässan blev jag ruskigt sugen att prova baka med surdeg!
Viveka från Mixwell hade gjort ett thusigt och gott bröd med saffran.
Det vill jag prova!

Jag fick prover av Mixwell, Kockens och Provena!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0