Pitabröd med nötskav

Jag fick för mig att baka pitabröd i fredags, satte igång med det trots att jag inte visste vad jag skulle fylla dem med. Tänkte att det får bli tacos om ja inte kommer på nå bättre.

Ställde en fråga på FB till Kryddburken och fick ett väldigt bra svar!
Hon är alltid så trevlig och hjälpsam.:-)



Slutresultatet såg ut så här! Egenetligen skulle jag ha tagit en bild på syrrans pita istället för hon hade nog mer fyllning än mig.;-)
Vi var 3 vuxna och 3 barn, alla åt med god aptit och det tycker jag är ett suveränt betyg!

Vi lade faktiskt till lite vitlöks creme fraiche i brödet efter bilden togs.

Lägger upp recept i egna inlägg sedan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej:)



Jättefin blogg måste jag säga!!



Undrar för övrigt om jag skulle få "låna" dina recept till en receptbok som jag ska göra i mitt UF- företag. är det ok för dig??



MVH Amanda



2011-09-10 @ 14:21:39
URL: http://blueeyeblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0