Julstök

Idag har jag gjort rågsiktskakor, skoj att baka med lite vanligt mjöl mellan gångerna.;-)
Gav bort en kaka ikväll när vi blev bjuden på ett härligt julbord av de 2 äldsta systerbarnen.
De är helt otroliga på att fixa och dona trots att de bara är 10 och 7 år!
Stor eloge till dem!

Jag har oxå gjort chokladtryfflar med whisky idag.

Slagit in en del julklappar, städat och fixat.... Vi har faktiskt en gran inne i år igen! I 2 år har vi varit utan eftersom att jag tyckt att det varit för trångt och att Nelly borde få använda platsen till att leka.
Nu är det dock en annan typ av lek och leksaker så nu får det bli tradition med gran igen!

Imorgon ska julafton firas hos mamma och pappa från eftermiddag till kväll, jag längtar! Mammas goda julmat ska ätas och gud vad det ska mysas! Hoppas även på att tomten kommer dit i år.
Är dock rädd att vi blir utan.....:-(

EN RIKTIGT GOD JUL ÖNSKAR JAG ER SOM KIKAR IN HÄR!

Hoppas att ni får många fina klappar och mycket trevligt umgänge och en massa god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0