Nu är det nära, snart har jag min kära här hemma!

Jag har för nästan 4 veckor sedan beställt en assistent. Velade länge och väl över vad jag skulle välja för märke och sen över färgen på den.. Färgen var egentligen det svåraste.;-)
Jag tycker att de är så fina i de moderna pastelliga färgerna. Men klok som jag är så valde jag tillslut en vit!
Tänker att jag ska ju förhoppningsvis ha samma assistent i hela mitt liv och tror att jag skulle tröttna på till exempel rosa.;-)

I veckan som var gick jag iaf in och frågade i butiken om inte assistenten hade kommit.. Fick till svar att de skulle kolla upp vad som hänt och att jag skulle bli uppringd.. Det blev jag inte förrän dagen efter. Då ringde en annan i butiken och sa att nu fanns den hemma!
Glad i hågen åkte jag dit dagen efter samtalet för att hämta den.
Vad tror ni vi upptäcker då?
Jo att det har kommit en grön assistent istället för en vit...
Men jag måste säga att hon i butiken skötte det så snyggt! Hon bad om ursäkt och lovade någon slags kompsensation för att jag fått suttit och åkt i onödan.
Nelly fick med sig ett jättefint sugrörsglas hem som plåster på såren oxå!
Förresten fick även jag med en grej hem. Jag fick med mig köttkvarnen.;-)

Se här sån fin grej som ska pryda mitt hem och hjälpa mig med en massa skapande!!


Bild på Assistent Orginal AKM6120MW Vit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0